Υγειονομικά πρωτόκολλα

  • Πιστοποίηση με το Εθνικό Σήμα «Health First» από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) το οποίο επιβεβαιώνει ότι τα καταλύματα τηρούν τα επίσημα πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου έναντι του COVID-19.
  • Πιστοποίηση στα καταλύματα ως προς τη λήψη μέτρων πρόληψης και αντιμετώπισης της πανδημίας COVID-19 από διαπιστευμένους φορείς
  • Ορισμός και εκπαίδευση Συντονιστή & δημιουργία Ομάδας Διαχείρισης για την εφαρμογή του Σχεδίου Δράσης.
  • Πιστή εφαρμογή του σχεδίου διαχείρισης ύποπτου κρούσματος που έχει εκπονηθεί από τον ΕΟΔΥ (Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας).
  • Δυνατότητα διενέργειας rapid test ή μοριακού ελέγχου στους διαμένοντες, κατά την ημερομηνία αναχώρησής τους, από επαγγελματία υγείας βάσει των οδηγιών του ΕΟΔΥ
  • Εκπαίδευση όλου του προσωπικού για την ορθή τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων
  • Παροχή και χρήση κατάλληλων ΜΑΠ (Μέσων Ατομικής Προστασίας) (μάσκες, γάντια, ειδικός ρουχισμός) σε όλο το προσωπικό των καταλυμάτων ανάλογα με την ειδικότητα και το επίπεδο ασφάλειας που πρέπει να του παρέχεται.
  • Αν ένα μέλος του προσωπικού παρουσιάζει συμπτώματα ή έχει έρθει σε επαφή με κρούσμα, παραμένει σπίτι. Επανέρχεται στην εργασία μόνο έπειτα από διενέργεια εργαστηριακού ελέγχου, του οποίου το αποτέλεσμα να είναι αρνητικό.
  • Το προσωπικό θερμομετριέται καθημερινά πριν την έναρξη της βάρδιας του.
  • Διενέργεια rapid test στο σύνολο του προσωπικού μία φορά την εβδομάδα, από επαγγελματία υγείας βάσει οδηγιών ΕΟΔΥ.
  • Ορισμός Υπευθύνου Διαχείρισης Ύποπτου Κρούσματος
  • Σε περίπτωση αλλαγής του υπευθύνου κρούσματος, το Ξενοδοχείο πραγματοποιεί εκ νέου έκδοση πιστοποιητικού «Health First» από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ).
  • Τηρείται αρχείο προσωπικού και διαμενόντων στο Ξενοδοχείο για χρονικό διάστημα που απαιτεί η ιχνηλάτιση.
  • Το σχέδιο δράσης είναι κοινοποιημένο σε εσωτερικούς/εξωτερικούς παρόχους ( συνεργάτες, συντηρητές κα), εργαζομένους, πελάτες και λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη.
  • Πραγματοποιείται ενημέρωση μέσω μέσω επιγραφών ή μέσω των τηλεοράσεων μέσα στα δωμάτια.
  • Υπάρχει προβλεπόμενος ειδικός εξοπλισμός ( medical kit) για την περίπτωση εμφάνισης κρούσματος.
  • Ενίσχυση καθαριότητας κοινοχρήστων χώρων και δωματίων, χρήση ειδικών καθαριστικών και εγκεκριμένων απολυμαντικών.
  • Ενίσχυση καθαριότητας και απολύμανσης των κλινοσκεπασμάτων και λοιπού ρουχισμού, με χρήση προγραμμάτων κύκλων πλύσης υψηλής θερμοκρασίας (>70οC).
  • Δημιουργία υγειονομικών σταθμών με την παροχή αντισηπτικών υγρών απολύμανσης χεριών για χρήση από τους πελάτες, σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους όπου προβλέπεται (reception desk, σαλόνι υποδοχής, ανελκυστήρες, WC,). Στο εστιατόριο, μπαρ και καφετέρια υπάρχει αντισηπτικό σε κάθε τραπέζι.
  • Οι χώροι στην υποδοχή είναι διαμορφωμένοι με τέτοιο τρόπο έτσι να αποφεύγετε ο συγχρωτισμός & να διατηρούνται αποστάσεις 2 μέτρων.
  • Τα key cards τοποθετούνται σε ειδικό δοχείο για απολύμανση.
  • Σήμανση σε κοινόχρηστους χώρους υπενθύμισης τήρησης αποστάσεων
  • Διαθέσιμη ηλεκτρονική πληρωμή των δαπανών διαμονής, ηλεκτρονική αποστολή λογαριασμών, τιμολογίων και αποδείξεων.
  • Διαχωρισμός πελατών εστίασης από διαμένοντες. Χρήση διαφορετικού ανελκυστήρα. Αποφυγή αναμονής στην υποδοχή
  • Διεύρυνση διάρκειας check out και check in μεταξύ των διαμονών (check-out μέχρι τις 11.00 π.μ. και check-in από τις 3.00 μ.μ.).
  • Δεν επιτρέπεται η είσοδος σε δωμάτια ούτε στους κοινόχρηστους χώρους του ορόφου σε μη διαμένοντες.
  • Απολύμανση επίμαχων αντικειμένων και επίπλων με ατμοκαθαριστή (δωμάτιο και μπάνιο) & 1 ώρα αναμονή πριν το δωμάτιο δοθεί στον επόμενο πελάτη
  • Τοποθέτηση καλύμματος μιας χρήσης στο τηλεχειριστήρια τηλεόρασης και κλιματιστικού
  • Άνοιγμα παράθυρων καθημερινά για φυσικό αερισμό
  • Συνεχής εκπαίδευση και τήρηση προσωπικού κανόνων ορθής διαλογής ακάθαρτων λινών
  • Οι πετσέτες τοποθετούνται σε πλαστική συσκευασία μίας χρήσης
  • Οι κουζίνες των εστιατόριων, καφέτεριας και μπαρ εφαρμόζουν και είναι πιστοποιημένα με σύστημα διαχείρισης Ασφάλειας τροφίμων κατά ISO 22000:2018 ( HACCP)
  • Τα μαχαιροπίρουνα απολυμαίνονται σε πλυντήρια πριν από την χρήση τους από πελάτες
  • Σε περίπτωση παράθεσης πρωινών σε μπουφέ, υποχρεωτική χρήση απολυμαντικού χεριών από τους πελάτες, χρήση γαντιών μιας χρήσης και τήρηση αποστάσεων παρακολουθείται από υπεύθυνο μπουφέ.
  • Διεύρυνση ωραρίου λειτουργίας εστιατορίου για το πρωινό και το δείπνο
  • Δυνατότητα σερβιρίσματος γευμάτων (πρωινού-δείπνου) στα δωμάτια χωρίς έξτρα χρέωση σε όσους το επιθυμού
  • Το προσωπικό τηρεί όλα τα μέτρα προστασίας μεταφοράς (καλυμμένα πιάτα) των τροφίμων κατά το room service καθώς και τους κανόνες υγιεινής κατά την μεταφορά των
  • Αραίωση τραπεζοκαθισμάτων στο εστιατόριο, στο καφέ - μπαρ βάσει επικαιροποιημένων μέτρων
  • Παροχή ατομικών συσκευασιών αρτυμάτων και μπαχαρικών στο εστιατόριο και ατομικών συσκευασιών συνοδευτικών ποτών (snacks) στα μπαρ.
  • Οι ξαπλώστες και ομπρέλες στις ιδιωτικές παραλίες των καταλυμάτων μας, απολυμαίνονται πριν από κάθε χρήση.
  • Έλεγχος νερού δικτύου νερού του ξενοδοχείου, από διαπιστευμένα εργαστήρια.